הפרקטיקה הרב-גונית של בינגיי משתרעת על פני אמנות אדמה סביבתית, קומפוזיציה מוזיקלית וספרותית, ציור בדיו ופרפורמנס. היא שואבת השראה מציורי נוף ומפילוסופיה דאואיסטית עתיקה ומאמצת פרספקטיבה שאינה אנתרופוצנטרית כדי לתעל את היצירה של הטבע.
סדרת תחריטים מתעדת נשים חזקות בתנ״ך ובספרים החיצוניים המהוות אנטיתזה לנשים ה״נחמדות״, הטובות והצייתניות שהסדר הגברי ציפה מהן להיות. התמודדותן החתרנית עם גברים בעלי כוח ומעמד היוותה השראה לאינספור פרשנויות לאורך הדורות, כמו גם לתערוכה זו.
כהמשך ופיתוח של הפרקטיקות האמנותיות והאמוניות האנטי- טהרניות שגיבש משולם ביצירותיו הקאנוניות, מציעה התערוכה מרחב התבוננות ומחשבה הטרוגני – ״הטרוסופי״ בלשונו של האמן – המבוסס על סתירה, חקירה וספק.
סרטו של תמיר צדוק מתאר את סיפור חפירתה הבדוי של תעלה המפרידה את רצועת עזה מישראל, ופורש לעינינו חלום וחזון אוטופי מצד אחד אך גם סיפור של הכחשה והתעלמות ממציאות דיסטופית מצד שני.
טורסטן וקטיה, זוג בגיל העמידה, נוסעים לתחנת רכבת ואוספים את דניאל, חייל צעיר שחזר זה עתה מאפגניסטן. למחרת, הם מתיישבים שוב במכוניתם ונוסעים לתחנה. חייל צעיר נוסף מחכה באותו מקום.
מניפה של קשרים והקשרים נפרשת בתערוכה המציגה מופעים של מחאה, התנגדות ואי ציות אזרחי בישראל מאז שנות השבעים ומציעה כמה פרספקטיבות למחשבה מחודשת על משמעותם החברתית והפוליטית.
בבית הספר הפרנציסקני ״טרה סנטה״ הנושק לחומת העיר העתיקה, מוצב מגרש כדורגל בחלל א-סימטרי אשר לא מאפשר להציב את השערים אחד מול השני, ובכך מעניק יתרון לאחת הקבוצות. הדבר דורש מהתלמידים להגיע לפשרה גיאומטרית חדשה על מנת לשחק בצורה הוגנת.